Pages

Monday, May 10, 2010

ဆိုဖီယာ

ကၽြန္မဆီလာတဲ့အခါ

ရွင့္ေခါင္းထဲမွာ တစ္လက္လက္ေတာက္ပေနတ႔ဲ အေတြးအေခၚတစ္ခု

ဒါမွမဟုတ္ ထိလိုက္တာနဲ႔ ၿငိသြားမယ့္ ဓားေျမွာင္တစ္ေခ်ာင္း

ရိွဖို႔ လိုလိမ့္မယ္

ကၽြန္မ သေဘာမက်ရင္

ကၽြန္မ ဆိုးထားတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းနီမွာ ဆိုင္ယာႏိုက္အဆိပ္ရိွတယ္

ကၽြန္မ စိတ္လိုလက္ရရိွရင္

ရယ္ေမာေနတဲ့ ကၽြန္မကိုယ္ေပၚမွာ ကမာၻသစ္တစ္ခုကို ရွင္ေတြ႔မယ္

ကၽြန္မ မႀကိဳက္တာ ရွင္တို႔ေယာက္်ားေတြက

စိတ္ထဲရိွတဲ့ အႀကိတ္အခဲမွန္သမွ်

လူေရွ ႔သူေရွ ႔မေရွာင္ထုတ္ျပတတ္တဲ့

ေဖာက္ခြဲေရးသမားေတြ ျဖစ္ေနတာပဲ

အခုကိုပဲ ရွင္ဟာ မ်က္လံုးနဲ႔

ကၽြန္မကိုယ္ေပၚက အ၀တ္ေတြကို တစ္လႊာခ်င္း ဆြဲၿဖဲၿပီး

ကၽြန္မခႏၶာကိုယ္ကို တစ္စျခင္း စုပ္ယူေနၿပီေလ

တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မတို႔ေရြးရမွာ ႏွစ္ခုထဲက တစ္ခု

ေက်းဇူးျပဳၿပီး ကၽြန္မ ကံၾကမၼာနဲ႔ ကၽြန္မရြာအေၾကာင္းမေျပာပါနဲ႔

ကၽြန္မဆံပင္ေတြ စိမ္းခ်င္စိမ္း ျပာခ်င္ျပာမယ္

ကၽြန္မ ပါးေပၚကမဲွ႔ နီခ်င္နီ နက္ခ်င္နက္မယ္

တစ္ခုပဲ

ကၽြန္မဆီလာတဲ့အခါ အခန္းတံခါးကိုျဖည္းျဖည္းပိတ္ဖို႔ မေမ့ပါနဲ႔

ေက်းဇူးျပဳၿပီး မီးျခစ္ကေလး လွမ္းလိုက္စမ္းပါ

ကၽြန္မနာမည္ ဆိုဖီယာ . . .။ ။

ေအးမင္းေစာ

ပန္းအလကၤာ၊ ေမ၊ ၂၀၁၀

No comments:

Post a Comment